VANLIGA FRÅGOR

Du kan beställa via telefon på: 08 755 55 09, eller genom att maila oss: support@svenskkost.se

Nej, det kan du inte. För att beställa måste man vara över 18 år.

Gravida och ammande rekommenderas en kost rik på Omega-3 och D-vitamin. För mer detaljerade rekommendationer, se livsmedelsverket.se.

Vi rekommenderar dock att alltid rådgöra med läkare vid användning av kosttillskott om du är gravid eller ammar.

Barn över 6 år kan äta samtliga av våra produkter.

”Bäst före utgången av:…” ligger oftast på 3 år på vår d-vitamin.

Vi råder dig att kontakta läkare. Ifall du av medicinska skäl inte kan äta vår produkt är du varmt välkommen att skicka in ett läkarintyg där det framgår att du inte kan förtära produkten. Du kan självklart byta produkt utan extra kostnad.

Ja, du kan kombinera alla våra produkter.

Du finner den på baksidan av din förpackning.

 

Vi arbetar kontinuerligt med att utveckla och lansera fler produkter. Prenumererar du på nyhetsbrevet lovar vi att du är först med all ny information angående nya produkter..

BETALNING

Vid utskick av produkt skickas en faktura separat som ibland kan komma fram före produkten.

Vi erbjuder betalning via faktura. Antingen som brev eller e-post.

En faktura skickas ut samtidigt som din leverans via mail till dig.

Fakturan skickas till angiven mailadress om ingen annan överenskommelse

Vi tar alltid ut en fakturaavgift på 19,00 kr för att bli av med denna så kan man teckna ett autogiro så att en dragning sker automatiskt ifrån ditt konto. Om du önskar detta är du välkommen att ringa eller maila in till oss så vi kan hjälpa dig vidare.

Vi ser kontinuerligt över möjligheterna att erbjuda fler betalsätt och anpassar oss efter våra kunder önskemål. Det är mycket möjligt att vi i framtiden kommer erbjuda fler betalsätt.

Kontakta Svensk Hälsa på: Telefon: 08 755 55 09, Mail: support@svenskkost.se

LEVERANS

Din leverans skickas så snart den är packad. Vanligtvis tar det 3-5 dagar innan du får den i brevlådan efter att du har beställt.

Ja, vi skickar alltid hem alla våra produkter direkt hem i brevlådan om inte annat bestämts vid köp.

Vanligtvis får du en leverans varje eller ibland varannan månad.

Om du inte fått din leverans inom 14 dagar kan du kontakta kundtjänst för mer information.

Ibland kan produkter tyvärr förstöras under leveranser. Kontakta kundtjänst för lösning.

REKLAMATION OCH ÅTERKÖP

vänligen kontakta kundtjänst så ordnas det.

 

vänligen kontakta kundtjänst så ordnas det.

Ja, inom 14 dagar efter du mottagit din första leverans, (enligt distansavtalslagen) Vi har även en ‘’nöjdkundgaranti’. Kontakta kundtjänst för mer information.

Du har möjlighet att ångra ditt avtal 2 veckor efter att du mottagit den första leveransen. De gör du genom att kontakta oss på Telefon: 08 755 55 09, Mail: support@svenskkost.se

ÖVRIGT

Var vänlig kontakta kundtjänst. Kundtjänst telefonnummer: 08 755 55 09, Mail: support@svenskkost.se Öppettider: 14 –16 måndag – torsdag.

Om en person tecknat ett avtal med oss men lyder under förvaltarskap, så är förvaltaren välkommen att maila eller posta in ställföreträdarskapet till oss.

Vi har en egen flik för detta längre upp på hemsidan.

Sekretess är beteckningen på information som inte ska lämnas ut och därför inte blir allmänt tillgänglig. Sekretessbelagd uppgift innebär tystnadsplikt för den som har eller har fått befattning om uppgiften. Sekretess kan tillämpas för att skydda stat, företag, myndighet eller privatperson så därav behöver vi fullmakt på hen som står i ärendet.